torsdag 14 augusti 2008

Inget sista plaza....

Hejsan!

Det blidde inge sista plaza för min del....18år på arnena blev lite för beige så vi hoppade den, nu blev jag allt väckt iaf då det började tjuta i mobilen inatt...hade ju iofs ställt den på 04 för o kolla tv, men fick vakna lite tidigare....Ingen skada skedd dock...roligt o höras faktiskt.

Blev en lugn ons för mig annars..lite fika på kvällenb o sen softa...det va rätt gött det med.

Idag har det vart träning igen, blev positivt överraskad faktiskt av den. Sen hade vi en utmaning på jobbet....va tvungen o lira en pokerturnering mot två arbetskamrater o sen va det två andra med också.....förlorade på heads up med bättre händer, mot en arbetskamrat, men jag hade iaf bäst hand så jag spelade inte fel.

Jaja, nån som vill göra nått imorrn? hör av er isf.....

Ciao! FYM SD!

//Sniper-H

Inga kommentarer: