tisdag 12 augusti 2008

Innebandy!


Jaha, så har man gott o involverat sig i denna fantastiska idrott igen....en ny utmaning efter attjag hållit mig helt utanför innebandysenen på länge nu.

Vet inte riktigt vad jag har för känslor inför säsongen, får ta det lite som det kommer. Det kan bli världens flop detta, men det kan också bli världens succe.....jag hoppas givetvis på det senare..

Och imorrn är det så avslutning på sommarplaza igen....alla dessa sköna onsdagar....Med lite tur dyker jag upp imorrn igen.....pepar peppar...

Sen på lördag brakar hela h-vetet loss, då kommer förmodligen årets fest hittils att gå av stapeln. Och frågan är då vart? Jo på plaza faktiskt....75 års kalas....( 3 * 25 år ) och det är ju inte stans otörstigaste fölk som kommer direkt.. Kommer bli sånt ös, jag både bävar o längtar, men det ska bli riktigt kul.

Jaha, ni kan väl höra av er om ni planerar plaza ni med imorrn....vore kul o se nån av er kanske ...ciao!

//Sniper-H

1 kommentar:

Anonym sa...

det är inte på plaza utan på arena