söndag 10 augusti 2008

Årets fiskeresa...

Hejsan!

Så har vi då genomfört årets fisketur, med tunga regnmoln lämnade vi karlstad på fredags morgon. Men, vi hade tur emd vädret ända tills lördag eftermiddag....men då hade vi otur istället...

Vi blev bara 4 st iår, detta pga semestertider som inte gick o få ihop samt ett giftemål mm. Det va dock 4 veteraner som åkte och vi han med precis det vi skulle...

L drog första fisken o det tog mig nästan 2h att komma ikapp vilket han ivrigt påpekade......Men sen, då va det bara nerför för min del....8 st fiskar senare så va den tävlingen klar...

Lördagen, strålade väder o vi skulle avgöra årets golftävling...Äventyrsgolf är det....S vann förra året o jag va då tvåa...nu skulle jag vinna va det bestämt....Lyckades med årets enda spik o vann med 3 slag...Vi fick dokc avbryta efter 9 av 12 hål pga den otur jag skrev om...solen sken men sen kom åskan o regnet i 45 min...det vräkte ner så det va bara o vänta..

Blev lite kräftor iår också, alltid kul o fiska kräftor men mest upskattar vi alla denna helgen som en upplevelse o komma från stan o jobb mm....bara sitta ute på en ö o fiska, grilla dricka bira samt umgås med gamla vänner från länge tillbaka...

Det ni, det är ovärdeligt, glöm aldrig era vänner...

Ska lägga upp lite bilder också....

/Sniper-H

Inga kommentarer: