måndag 28 april 2008

En helg är förbi....

Hejsan!

Det va en helg som snabbt paserade i revy och det var mkt som hände. Fredagen fördrev jag med några arbetskamrater på pirchers nere i stan. Vi körde en hederlig afterwork med lite bira o käk, satt där o snacka lite skit till sena kvällen. Sedan blev det faktiskt en snabb vända in på harrys. På det hela taget en lyckad kväll faktiskt.

Lördagen blev mer händelserik än så. Vaknade med en sportkeps tyvärr så motivationen var väl inte sprudlande. B H ringde dock o bjöd in till en pokerturnering vid 4-tiden. Det blev bra et o en kasse öl senare var jag på väg.

Turneringen va roligt så till vidare att vi var 29 st o man fick mkt spel för inköpet. Blev utdragen som 15:e tyvärr då jag inte fick en träff. Men va faan. Nu packade jag o L oss i en taxi hem o sen va det fest igen. Vi hamnade på BMB o det blev en redig semester fest kan jag lova.

Söndagen spenderades således mest liggande men jag orkade faktiskt iväg ut till bergvik en sväng på kvällen, det va rät gött o komma ut en stund. Nu är det måndag igen o en ny vecka. Tur att jag jobbar till helgen, då blir det inge fest...

Free your minds alla fegisar.....

//Sniper-H

1 kommentar:

Anonym sa...

Va? Var det fest i lördags? det minns jag inget av *S*