tisdag 22 april 2008

I huvudet på.......

Hur går den? Det är över nu...........Är det inte så han sjunger. Jag blir inte klok, man kan väl alltid bara säga som det är eller hur, behöver väl inte undvika saken! Jag gillar inte det!

Sen gillar jag inte skitsnack o falskhet o bakomryggen grejer, fy faan vad sånt tar energi från en, man blir verkligen helt drenerad på allt vad possitiv energi är samt alla försök till ett leende.

Jag va inte så sugen idag o jag visste vad som väntade. Mkt riktigt det kom ju direkt o det ska klagas o gnällas o spys galla som faaaaaan.......Hur går den? Illa, Illa, Jag mår illa.......

Nu behöver jag få tillbaka min mojo, den saknas, ge mig kraften så ska jag rensa. Behöver bara en ingång. Jag börjar tröttna snart kan jag lova, och den dagen gränsen går över. Då kommer jag rensa ut skiten så är det klart sen!

Det är en jävla tur att det finns vänner som man kan få possitiv energi av, det behövs o helgen va mkt uppskattad. Jävla nice av B H o dra med frugan in till stan så vi fick en kväll på BMB till slut med en jädra massa drinkar, det va så värt det!

Tack för den.........PS: Jag saknar ett sms svar, borde få det! DS:

Free your mind

//Sniper-H

Inga kommentarer: