torsdag 17 april 2008

Energi mm......

Hej!

I 2 dagar nu har jag drenerats fullkomligt på energi, den sugs ur mig som om det var livet som tog slut, negativ energi kan äta upp ens inre så fort och påfrestningen kan bli enorm.

Finns det ett ljus, en möjlighet. Någonting som kan ge en strimma av hopp som kan ta oss vidare. Ja, det gör det nog, men jag ser det långt fram, möjligheten, vi måste ta den, det är en lång väg dit.

Det är kanske dax att bestämma sig också, vad ska man göra, vem vill man träffa, varför? Vart vill jag egentligen?

Jag måste svara på dessa frågor också, det kan ju ge lite energi.

Har faktiskt en förhoppning att komma ut på krogen på riktigt nu på lördag för första gången sedan.....Undrar hur det går, om det nu blir så, polare har ju lagt ner förr....

Vi får se, just att se väcker minnen, tänk om!

//Sniper-H

Inga kommentarer: