onsdag 2 april 2008

Jag vet inte riktigt ut eller in?

Jag funderade igår kväll på vad en mening betyder, vad som skrevs, är det så att man ska ta det på ett sätt eller på ett annat, låg o funderade rätt länge inatt på det, jag brukar säga att det är enkelt att stänga av känslor när man ska det....

Men nu fungerar inte kranen av känslor så längre tydligen, det flödar o det räcker med så lite för att det ska börja rinna ur den igen.....man vänjer sig, men kärlek försvinner värkligen inte över en natt, det har jag fått lära mig den hårda vägen nu...Tur att man kan träna istället för att försöka fokusera tankarna...

Tänk på att en känsla kan vara underbar om den besvaras och utvecklas, det vet jag, jag har vart med om det också........Visst var det underbart..

Vi ses.....Free your mind!

//Sniper-H

Inga kommentarer: