fredag 11 april 2008

Förändringens tid är förbi!

Hejsan!

Jag är den jag är och det får ni ta, jag kommer inte leka kammelont längre, jag förändras om jag vill och när jag vill.....Jag kommer kanske inte leva upp till allas förväntningar, men jag är iaf den jag är...

Och kan ni sluta vara så förutseende när ni bara går på era gamla fakta.....ni kanske inte träffat mig på ett par månader, hur vet ni vad jag tycker och hur jag är numera......Jag har förändrats och utvecklat min personlighet, men bara jag vill det, och jag gör det när jag vill....

Nu ska vi ta mig faaaaan lägga i över vxl för snart är våren o sommaren här....

Så dra nu fram era förutfattade medningar om vad jag ska pyssla med i sommar. Jag tror ni kommer ha fel!

Me Gustas Tu!

Free your mind!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet vad jag tycker om din förändring! *kram*