tisdag 1 april 2008

Vem vet vad o vem är egentligen insatt?


Tjena!

Hur många är ni egentligen som är här o läser om all skit o sånt jag pumpar ut här i min egen verklighet?

Ja ett gäng är ni iaf det vet jag då ni ibland kommer med sms eller kommentarer på msn eller muntligt...tänkte jag nu ska kommentera detta lite här....givet vis har ni egna namn här...

gelehallon: Coachning är bra, jag lovar, jag tror du vet det också, en rejäl genomkörare på det mentala planet tror jag skulle göra susen.

LS: lycka till med de kommande proven, hoppas du klarar dem, det vore riktigt kul, o hoppas du fattar att detta handlar om dig :-) Glöm inte o ladda hem Hosten part 2 hahaha....

SDU: ja du, free your mind ä ju ett mott jag kör hårt med numera istället för dont hate the player hate the game. Det ska du ha cred för, hoppas du kan implementera det på dig själv, det skulle ge dig den extra edgen.....

ILBIF......undrar om du är här o gluttar nått, är du det så ska du inte va så feg utan köra på o ta chansen, livet är en utmaning o du kan inte fega ur, det blir ju inte bra.

SS: Få till det nu och hoppas allt fungerar nu framöver med alla förändringar osv.....jag håller tummarna....

M: Vet att du inte läser detta, men det va ju skönt att det blev som det blev till slut, vad livet kan spela en rakt i händerna ibland o allt löser sig över en natt....är det ödet som jag sagt tidigare?

J: dax o komma från soffan nu o in i verkligheten igen, inte till o ligga där o spela WC3 och H3...dessutom vinner ju Pool CL, det vet ju alla.....

BH: Fast i deje, hur bra är livet då? är det verkligen där man vill hamna när man ska knyta till säcken, jag uppenbarligen eftersom du sitter i en form av radhus grej där......fantastiskt inköpschefen heheh....kanske ska hoppas på att bli pokerproffs iaf...


slutligen.....Alla rudare o övriga facebook folk på min vänner lista...

Ni vet att ni ska med i min nya grupp så ska vi styra partyn framöver....Härligt.

Free your mind .......Allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför får inte jag någon kommentar?:( Jag läser ju din blogg varje dag ju... Vem är SDU?? Kram!