fredag 25 april 2008

Är jag snabbast i världen på sms svar?

Hejsan!

Hade detta uppe för någon dag sedan hur otroligt störande det är att inte få ett svar på sitt sms, kom igen liksom, säg som det är, vad käenr du vad vill du svara? Gör det! svara det du vill, men gör det omgående.

Jag svarar nästan alltid omgående på sms, varför vänta till sent på kvällen eller nästa dag eller några dagar senare? vad är syftet, man kan väl bara svara o säga om man inte vill eller hur det nu ligger till.

Tystnaden är enbart störande o jag förstår den ärligt inte, varför smyga runt o inte skriva vad du tycker eller vad du vill....

Jag förespråkar numera öppenhet o ärlighet omgående.....det är alltid lättare o ta negativ information om den är direkt o ärligt, sluta hålla inne o mygla o förfina, då berörs mina känslor bara negativt o det ska jag inte behöva.

Det är ju så enkelt att svara......bara ett par knapptryck ifrån....

//Vi ses...

Free Your Mind.......hoppas du vågar!

//Sniper-H

Inga kommentarer: