onsdag 9 april 2008

Måste nypa mig i armen...

Det var en magisk kväll på alla sätt, trevligt med mkt folk på pitchers o bra o trevlig konversation osv. Det va helt enkelt en bra kväll.

Så började matchen, det va kvartsfinal mellan Liverpool och Arsenal...1-1 på bortaplan för Liverpool o allt såg bra ut. De började på ett uselt sätt o innan vi visste ordet av hade de 0-1 att hämta in.

Då kliver han fram, Sami den blonde finnen o frälser oss......resten av matchen är som en euforisk dimma......4-2 slutar den efter en sprakande andra halvlek...

Jag fick nypa mig i armen, va det sant, är vi i semi igen? ja det är sant, vi ska återigen möta Chelsea för 3e gången på 4 år......Moskva här kommer vi.

Ska ju åka till england om en månad ungefär.....se om det blir nån fotboll då, det är inte planen iaf, ska faktiskt dit på nöjesresa...

Men oj vilket drama det var igår, när jag är 50 år kommer jag nog inte kunna se denna typen av matcher, då stannar nog inte bara tiden.

Vi ses...Me Gustas Tu....Free your mind!

//Sniper-H

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm..ja HEJJA Pool då *S* Halsduken ligger fortfarande i garderoben tror jag..haha