söndag 6 april 2008

Man kan ju bli jävligt bitter...

Nu ska jag vara bitter en stund....

Om något är klockrent och har alla möjligheter i världen att bli perfekt. Ska man då sluta, stänga av utelämna en möjlighet som kanske aldrig kommer åter, detta är jag bitter över, det fanns just detta. Det fanns inga minus., det fanns inget som sa att det skulle bli dåligt, snarare underbart. Såär det, och det kan jag vara bitter för.

Nu till den rådande verkligheten. Acceptera att man blev lurad på det underbara i livet, fine....Ska man söka efter det igen, nej skeptisk till det, det får isf komma till mig....

Jag är iaf bitter, men jag är iaf på acceptans planet. Ett beslut är ett beslut, jag behöver inte hålla med bara eller hur!

Förövrigt har jag legat i denna förbannade förkylning igen, hade feber i lördags men fick knega mig ut o hjälpa syster o flytta. Jag hade ju lovat o då får man ställa upp.

Va hos en bekant o lirade poker på kvällen o försökte kurera mig något med en Whisky pinne....gick väl sådär, men det börjar släppa nu tror jag. Får se om det blir jobb imorrn.

Vi ses....ha det bäst Free your mind!

Inga kommentarer: