måndag 31 mars 2008

Ännu en helg är förbi...

Hejsan!

Så har ännu en helg passerat i revy, vad har den givit, något av värde som hänt?

Ja det va ishockey iaf i fredags, jag var där igen o bättre drag i hallen än senast. FBK vann faktiskt också och vi tog några bägare på pitchers efteråt, det blev dock ingen utgång denna helgen heller, det kan jag lova. Av detta finns inget intresse numera måste jag medge. Är det så att glöden "äntligen" slocknat? jag vet ärligt inte, men tids nog lär jag bli varse.

Jag har legat o funderat en hel del i helgen på att förändra sitt liv om man bara vill det, det har gjort att jag fått andra tankar som jag verkligen funderat runt nu....men men, sånt är livet, kanske är dax o förändra sitt eget.

Mitt Liverpool vann derbyt idag också, det va underbart, inge drama direkt men ändå bara 1-0 och givetvis var det Torres som gjorde matchens enda mål....jag kommer ihåg en match i höstas. Den har liksom etsat sig fast.....8-0 hemma mot besiktas....

Det är rekord i Champions leuage....det visste kanske inte alla.......men det va en bra match på "alla" sätt faktiskt tycker jag såhär med lite distans.....

Våga ta chansen nu och bli allt du kan bli!

Free your mind!

//Sniper-H

Inga kommentarer: