torsdag 24 juli 2008

Att skriva eller inte?

Hejsan!

Ibland käns det som att jag vill skriva ut här vad jag tycker o hur jag uppfattar situationer. Dock kan det ju jävligt lätt fattas fel av folk som tror det handlar om dem, det har hänt mig några gånger här o det är tråkigt för ibland vill jag liksom få ur en grej här som jag bara stört mig på liksom.

Det är lite synd för jag menar ju inte at såra någon eller att snacka skit heller, jag är kanske just då arg på nån eller något så skriver jag det.....

Skulle det vara så att nån tror at jag slkriver nått dumt så får ni säga till.....jag skriver vad jag tycker just då o vad jag kanske känner just vid det givna tillfället....

Annars händer inte mkt väntar på kalas o sånt, ska väl fylla själv här snart tyvär.......

Imorrn blir det äntligen o njuta av en bira igen då kör jag o J vidare på vårt vinnande koncept..Nästa vecka finns det ju inte en chans tyvärr :-(

Vi kanske ses i hamnen i helgen!

Ha det gött....

//Sniper-H

Inga kommentarer: