onsdag 2 juli 2008

Idag....

igår kväll va en konstig kväll, besvikelse förbyttes i sömnlöshet o sedan i frustration...det gjorde att jag gav utlopp för mina känslor, det har blivit så att jag gör det numera o säger eller skriver här vad jag känner,,,,,,

Va både bra o dåligt att jag gjorde det.....somnade iaf tillslut o kom till jobbet från 0 igen...Dagen fick då innehålla två tunga gruppmöten pga en mkt irriterande situation som uppstod under min semester såklart...

Det tog ordentligt på tålamodet o hantera mötena, men bättre att va lugn o sansad o lysna in o låta folk få komma med sina synpunkter o ventilera det som de är missnöjda över.

Så nu är jag hemma iaf o ska försöka somna tidigt idag....

Sorry ni jag pratat med om ni uppfattat mig som disträ o motvillig.....inte min vilja det vet ni!

Vi hörs.

//Sniper-H

Inga kommentarer: