lördag 5 juli 2008

Fredag.....

Fredag blev en rolig dag, iaf kvällen då....jag o jesus drog direkt hem hit efter jobbet...Vi skulle fixa mina datorer, den ena hade virus o den andra hade problem med ljudkortet.

Det tog några timmar o vi han med ett större antal groggar och bira under tiden. Vi bestämde träff med diverse personer nere på nån uteservering istan senare på kvällen.

Det han bli 23-tiden innan vi va klara o då hade vi hunnit bli bra dragna om man säger så.

Här följer två saker som bla utspelade sig.

jag bestämde mig för att skicka sms till alla i min telefonbok som jag inte haft kontakt med på över 6 månader....Det blev ett jädra messande, ska läsa igenom alla dessa ikväll i lugn o ro tänkte jag...
Bara jag inte skrivit nått pinsamt....:-(

Den andra saken va att jag hittade gamla CD skivor i min garderob, o nu pratar vi gamla asså....Run DMC och på den nivån....men jädra nice.

Här har ni sedan ett drink recept som jag kom på igår.....så supergod va den kan jag säga....

1,5 dl apelsinjuice
3 dl Vodka
ca 300 g frysta jurdgubbar
1 msk vaniljsocker
4-6 iskuber.

Häll ner allt i en mixer och kör tills allt är en blandad drink....Världsklass säger jag bara...Ni måste verkligen prova den för o förstå hur god den är.

Idag ska jag inte skriva en massa tjat om känslor o sånt......håll til godo, vi höres! Imorrn är det jobba som gäller :-D

//Sniper-H

Inga kommentarer: