måndag 7 juli 2008

Nu kör vi eller?

Ska man köra eller skita i det....ä va faaan är jag som ska....nej det är det väl inte....ska det va svårt o svara eller?

jag skiter i det asså......inte jag som ska svara....säg inte oki, o sen nått annat....

Äh jag hör av mig till annat folk istället som vill träffas o umgås.....Det är ju enklare.

Så blev det tvättdag på tor tex och uppbokad på ons också....vad faaan va det i helgen då? är man inte bokad kanske eller?

jag lär väl höra ifall jag missat nån, jag passar på o säga ja när ni hör av er så det händer nått kul i livet just nu.....

Just det, måste tacka ja till den där 3*25 års festen också.....den kan ju bli skoj...

jaha, en extremt tråkig dag va det på jobbet också, fyy faaan vad intetsägande o menlös....bara skit o inge som går som det ska....VARFÖR kan jag inte få utrymme!

undrar jag! Detta är min personliga reflektion över MIN arbetsdag....Ni andra hade kanske kanonkul på jobbet som ni jobbar med, vad vet jag!

jaha ja, då har jag skrivit av mig lite igen......Vi ses då och hörs kanske! ciao!

//Sniper-H

Inga kommentarer: