torsdag 31 juli 2008

Står jag still?

Dagarna går, men jag består. I samma situation som igår, och dagen före det osv, osv.
Det jag menar är att jag gör massor men det utvecklar mig inte direkt som mäniska längre. Ibland känns det som att nu ska jag ta steget, nu är jag redo för en ny utmaning, sen nästa dag så, nej jag ska göra detta istället......Tänker jag som en naiv 20 åring eller?

Har man inte sett värden? upplevt Jägers storhetstid, kielresorna osv.....och detta charterresande till kos.....Vad mer bör livet innehålla...sport, sport osv...har det inte det då? jorå, england o usa är besökt matcher har upplevts på plats och blandad med fansen o euforin efter segrar har varit fullkomligt underbar.....

Ä det dit jag ska åka.....Ja iaf 2011 om allt går som det ska, 2011 i augusti vill jag stå på the kop end med 14999 andra Liverpoolare och sjunga YNWA......Vilket rys, vilken euforisk känsla, total lycka att va där, på the Liverpool Stadium som den går under just nu...

Just nu känns det som ett ingenmansland, och det värsta är att jag kan inte beskriva den här riktigt. ja det är komplext som alltid. Det jag vet är att augusti finns det inte mkt utrymme till utsvävningar i.

Hemska vecka detta då-.....jobba kväll,dag,kväll,dag,kväll,helg,helg.....ledig måndag, men då är det födelsedagskalas. sen jobba tis-tor....fre blir det fiskeresan över helgen....sådär håller det igång under augusti.....tur att man ska umgås med vänner på helgerna iaf....

Ser fram emot styrsö också, ska bli nice o komma ner o softa lite...

Men om det är nån mer av er som vill göra nått så säg till så ska jag se om jag kan boka in det också när jag ändå är igång....

Ha det så himla gött nu.....

//Sniper-H

Inga kommentarer: