onsdag 16 juli 2008

Intensiteten ökar!

Om en timme slår kl 00.00 då kommer torsdagen o det vankas en jädra utmaning på jobbet...Det blir grovstället på och så kör vi i 110....Det ska bli intressant o se vart vi landar imorrn asså, allt mellan himmel o jord är möjligt.

Sen ska jag vara ledig fre och lördag....ska jag pasa på o besöka folk igen, måste göra det mer verkligen, jag är dålig, sorry...

På lördag är det kalas...kan nog inte skriva mer om det här än då det är lite hysch hysch..Det kommer nog bli grymt kul iaf, det tror jag verkligen.....Synd bara att jag ska iväg sen igen på söndag o jobba..

Det får bli en kasse bira på lördag till festen, mer blir det inte då jag måste stiga upp vid 07.15 på söndag o se ram emot 9.5h underba tid på jobbet.

Får se det som en utmaning.....ska ju jobba HELA nästa helg så det är ju bara hälften så mkt denna :-D

hmmm nåt annat då? Ja ni håll utkik efter Daniel Pecheco....Kommer bli grym.

Så där då...Ha det så jädra bra nu allihopa så hoppas jag att vi ses o hörs, förr eller senare...

//Sniper-H

Inga kommentarer: