lördag 12 juli 2008

Fundersam....

Hej igen... ska fatta mig kort idag för jag orkar inte sitta här o skriva en massa idag..

Det har vart några konstiga dagar på slutet, fattar inte riktigt vad som händer ibland...Blir lite o stå i till veckan på jobbet det..

För egen del ä jag väl lite vilsen med faktiskt. Va ett jädra party i onsdags och likadant igår fredags....kom hem här vid 5-tiden imorse, huga, sånt är inte jag gjord för....

Roliga människor dock som jag aldrig träffat förut....en va riktigt vass på o måla, hade riktigt fina tavlor hemma som han gjort själv....imponerande.

Är ju ledig den här helgen så vi får väl se vad lör o sön har att erbjuda.....det är tydligen nån fest där det ska tältas osv, vet inte om jag är så sugen på det idag dock.....

finns så mkt annat jag skulle kunna skriva nu, men det gör jag icke.....det passarinte in här..

Vi ses o hörs.....

//Sniper-H

Inga kommentarer: