måndag 21 juli 2008

Fest o jobb, nästan samtidigt!

Jaha, så har vi lyckats bränna av ytterligare ett 30 års kalas, man blir ju äldre tyvärr, det märker man nu...usch!

Lördags va det o vi körde lite femkamp först som avslutades med en brännbollsmatch..Sen va det fest, I hade styrt upp detta bra tycker jag o R visste ju inte ett ljud, han blev rätt överraskad. Det bjöds både på den ena och andra spriten o det blev väl kanske nån för mkt...Måste säga att det va en rolig o trevlig fest med folk man inte ser för ofta.

Det är märkligt dock hur fort det går att komma ikapp när man suttit o pratat någon timme så är man istort sett ikapp med vad som hänt sen sist.

Nu bar det sig ju inte bättre än att jag hade jobb på söndagen, 07.15 ringde klockan...inte så jätte kul måste jag säga, men inte mkt o göra, in i duschen o iväg för 10h jobbande. Det va bra drag på jobbet o fart på alla så dagen gick rätt fort iaf, o hemma vid kl 20 så va jag ju skapligt sleten.

Vad gör man då? jo då försjunker man ni egna livstankar o det blir ju ofta väldigt djupt numera, så även denna gången...Ibland kan jag känna att jag bara vill ta upp min telefon o ringa o säga så här tycker jag!......men det funkar ju inte riktigt tyvärr, även om jag just då vill....och ibland undrar jag om det inte vore bra också...

Visst är man lite rädd för döden förresten, tänk vad ont det ska göra att dö....ajaj, undar vad som gör minst ont, at somna in på natten o inte vakna nästa morgon måste väl vara bäst eller?
vilka tankar man får ibland.....jaja

Ha det gött....På ons börjar hamnfestivalen.....Tackaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr

//Sniper-H

Inga kommentarer: