måndag 10 mars 2008

Back to work....

Idag va jag tillbaka igen på jobbet. Fullt ös o det kändes som jag vart borta i 5 veckor nästan.
Alla har något att ta upp o alla har någon synpunkt på saker o ting, det är makalöst.

Varför måste tekniska hjälpmedel strula? Hur ska jag kunna genomföra statistiskt arbete utan komplett material? Det är ju helt värdelöst måste jag säga.

Vi kom fram till att vi siktar på nån gruppaktivitet istället, vi kör en ålandskryss iår igen med gruppen. Förra åter blev det en liten avslutning då 3 st slutade i samma veva, iår blir det mer en gruppaktivitet. Hoppas det blir lika bra drag som förra året iaf.

Vaknade förövrigt 08.00 imorse pigg som en lärka, detta trots att jag somnade vid 4-tiden på natten........Fråga mig inte varför, men så var det iaf. Vaknade av att jag tänkte på Meatloaf.

I would do anything for love........ni vet. Sen gick det inte o somna om igen. När man har en känsla att det skulle vart perfekt o att det matchade o allt hade blivit underbart, känns det inte väldigt märkligt när det bara säger stopp!

Logiken o allt säger att det är fel, det är inte så sagan ska sluta, det är fel o det perfekta o underbara ska inte försvinna, det ska blomstra, vart är logiken, jag bara undrar, vart är den nu...

Nej nu får jag kata mig i sängen o fortsätta fundera på det, ska väl sno 5 timmars sömn också är det tänkt, ska ju upp o5.20 imorrn och nu är klockan 23.05.....

Vi ses, grubbla ni med, det gör jag!

Free your mind!

//Sniper-H

Inga kommentarer: