onsdag 5 mars 2008

Här igen....

Jaha, då va jag här idag igen....vilken tragig...va på hockeyn igår o det va ju det största skit jag sett i mitt liv tror jag, inge flyt med nått numera känns det som....

Efter matchen drog vi ner till mig o kolla CL, vad händer, Milan åker ut mot arsenal o Manchester går soklart vidare, fyyy faan det är ju inte sant.

Mitt älskade Liverpool spelar först nästa onsdag mot Inter...det måste gå vägen nu, vete faan hur mkt mer jag klarar.

Idag har vi west ham hemma o det SKA bli seger. Skulle vilja åka till Europas kulturhuvudstad 2008 men dåligt med folk som vill med.

Och som lök på detta skitliv som jag ligger inne med just nu, tror ni inte att jag vaknar idag o är sjuk också.....såklart, vad annars.....är nån förvånad? Inte jag iaf.....

Då får man ju tid o ligga hemma o tänka o fundera, o det vill jag ju verkligen :-(

Det blev nog med det under natten, låg ju o töla i telefon nästan en timme bla, trodde aldrig jag skulle bli såhär blödig, otäckt.

Ska iaf lägga mig o läsa körkortsboken fram o tillbaka så den skiten sitter som ett rinnande vatten, det vore ju rätt bra o infria sina nyårslöften i år igen faktiskt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen ännu, det beror ju på hälsan.....möjligheterna finns, men orkar jag? vill jag, vad faaan vill jag göra igentligen....

Ibland undrar jag.

Varför sitter jag här o skriver varje dag....? Jo jag måste få ut mina tankar o känslor annars kväver dom mig, det har jag lärt mig de senaste månaderna, att öppna mig o släppa ut dem, o nu kan jag knappt hålla kvar dem inom mig längre.

Vart är mitt gamla känslokalla jag? det som gjorde att kärlek o sånt inte påverkade mig mer än nämvärt. Vart är du när jag behöver dig igen........

Det finns så mkt o säga o göra som inte blir gjort oändliga möjligheter som inte får upplevas..världen låg öppen, det var bara att ta för sig..

Nej nu ska jag krypa ner under mitt täcke....vi ses o hörs..

Free your mind!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur fan äre fatt egetnligen broder ? <3