onsdag 26 mars 2008

Coachning....?

Jaha, då var det dags att bli lite mer filosofisk igen, gå in mer på djupet i sina tankar, det har jag lärt mig också sen ett par månader tillbaka.

Började en tre stegs utbilding av MTG gällande coachning. En intressant infallsvinkel, och sen är det ju bara det hela med o få den praktiska detaljen o fungera också, det komplexa är ju alltid att flytta teori in i praktik.

Man ska egentligen kunna coacha vem som helst i vad som helst.....jag undrar om jag kan det, fast det är nog möjligt, det handlar ju om den andre individen som ska nå sitt eget mål.

Jag har två väldigt intressanta ideer på personer och ämnen som jag skulle vilja prova på, det skulle va riktigt kul och väldigt spänande.

Fundera på det, tror ni inte att det går o bli coachad i vad som helst? eller kan man coacha nån i vad som helst?

Tänk till innan ni svarar......jag vill iaf prova, och det går o förändra sit liv på en sekund. Fråga Honda......det gick rätt bra för honom.

Vi ses!

Free your mind!

//Sniper-H

Inga kommentarer: