tisdag 11 mars 2008

En bra tisdag...

Tjena!

Liverpool vann igen mot inter borta med 1-0 efter ett underbart mål av Fernando "El nino" Torres. Det är verkligen världsklass på killen...redan 25 mål denna säsong. Spelade 1-0 till pool också...blir väl nån slant tillbaka.

FBK förlorade tyvärr i frölundaborg med 3-1, men jag hade även det resultatet, så nån slant blir det väl där också antar jag, även om jag hoppades på fbk.

I övrigt va det en rätt bra dag också, fick mitt kompendium klart på jobbet så nu blir det väl roadshow med utbildningar antar jag, är rätt sugen på det faktiskt....Kul o lära folk nya saker o hoppas at motivationen finns där och att folk vill utvecklas.

För övrigt har jag bara samma gnagande känsla, varför det inte blev underbart. Allt matcha ju, jobbar på o bli av med frågan varför? tid gör sitt kanske......Men vacker är ett sant ord iaf!

Vi ses

Free your mind SDU

//Sniper-H

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejja Liverpool *S* //Kecka