söndag 23 mars 2008

Vi kommer ifrån karlstad o vi är boltic blues....

Härligt härligt, men farligt farligt....nu kommer vi, semifinalen är bokad o jag var i hallen..

Vi tar det från början. Åkte med tre dårar till göteborg i torsdags, vi skulle se hockey...jo det fick vi se o fbk va rikitgt bra, men hur slutade det hela, en "VIKARIE" i Frölundas sekritariat "råkade"ctrycka för slut när fbk skulle göra mål........

Frölunda vann o vi fick bita på naglarna i LLA idag..

Vi vann med 3-1 efter en imponerande match. Nu kör vi mot lhc, hur ska det gå i familjen, jordanskog/Wirven....?

Jag håler tummarna...

Mitt älskade Liverpool åker till manchester imorrn med.....söndags o super sunday på canlan +

Den har jag :-) Hoppas vi vinner...jag drömme rom 1-0 Torres i 85 e minuten...Dåär det stå ###
kan jag lova.......nästan bättre än ###

Vi kanske hörs imorrn, om liverpool vann vill säga....

Ciao bella...Free your mind SDU

//Sniper-H

Inga kommentarer: