måndag 24 mars 2008

Påsken är förbi.....

Så har påsken gått förbi iår igen o vad har hänt?

Inte så mkt faktiskt, va ju i göteborg på skandalen som sagt i torsdags o sen va det hemmamatch i lördags....Men idrott va inte min grej i helgen.

Mitt älskade Liverpool förlorade med 3-0 o alla ni som känner mig vet hur mkt det svider i mig, det va en hemsk söndag måste jag säga. sen kom då droppen ikväll med 3-7 för fbk hemma mot linköping....herre gud vilken parodi...målvakten har en räddnings % på ca 70...imponerande i en sm-semifinal....

Fy fasen för denna idrottspåsk säger jag.

Oki, jag har vart ute också en gång på en månad nu också, och var med en sväng ut i helgen med....lyckades förra helgen följa med några till nöjes o det va väl sådär måste jag säga...så nu vet ni alla ni efterfest fluktare, ja jag var där :-)

Harrys är ju allt ett ställe som förtjänar sin egen historia, vilka orginal som är där, eller vad sägs om VG.....vilken stolle, o Patrik Carnbäck va där också....haha

Jag har fått höra att jag ska säga vad jag tycker o mkänner, men det gäller tydligen inte jämt det har jag märkt nu, det är ju inge vidare kanske, men jag kör vidare på mitt nya jag, det börjar sätta sig numera, även om det känns obehagligt ibland.....

Jaha, då va det till o ställa klockan på 05.20 igen efter ledigheten....ses o höres..

Free your mind.....våga bli den du är!

//Sniper-H

Inga kommentarer: