måndag 3 mars 2008

Ännu en helg har gått....

Jag hade lillasyster på besök i helgen, kul o träffa nån annan o umgås o göra lite roliga saker tänkte jag, det va en bra helg o vi gjorde käk o va på bio bla. Kul när man får besök sådär ibland.

Tänkte att det nu också borde gått en bit på vägen i mitt bearbetande av uppbrottet också. Det har det väl delvis gjort också. I mig själv förstår jag inte när allt va så rätt o allt hade blivit underbart.

Nu bröts förtrollningen o sånt blev livet, nu några veckor senare förstår jag verkligen hur djupt jag rotade känslorna i mig själ. det är dock den där frågan som gnager i mig, varför.....varför?

Jag blir inte kär på detta viset annars, o det brukar kanske ta nån vecka så ä jag på banan, men denna gången trillade jag ner, djupt i hålet o med underbara bilder på hornhinnan så får jag leva med det ett tag till.

jag har också totalt tappat festsuget, inte alls sugen längre o festa, jag har hela tiden haft andra tankar.....inte intresserad av sånt längre....kanske skulle ta upp en del kompis kontakter som jag låtit falla i glömska, jag måste aktivera mig mede mera andra aktiviteter...

Jaha, alla som vill umgås, ta en fika eller så. Säg bara till, jag ska öppna mig!

Free your mind

//Sniper-H

Inga kommentarer: