tisdag 4 mars 2008

I en dröm.....

I en dröm jag såg för mig själv, oss i månskenet vandra, nere vid stranden o havet va glimrande blått......det hade nu gått 6 månader av vår underbara tid, den som bara flög förbi, vi va + och - o vi satte ihop som om det va skapat av ödet.

Det va en underbar tid, allt vi gjort, alla platser vi besökt o alla minnen vi lagt på oss.....Det va underbart o alt var perfekt.

Vi utmanade varandras intellekt, o vårt förstånd prövades o saker sattes i olika dimensioner när vi var med varandra. Vi ställde mentala krav och vi uppfylde dem o det va underbart.

Det va känslor o kärlek så det gnistrade som stjärnorna, vi var fast i evigheten, i oendligheten, och det va underbart.

Inget skulle någonsin stoppa oss och vi var lyckliga som få förunnat, och vi skulle göra så mkt mer.....

men......

Så vakande jag och upptäckte at det var en dröm......då kom dom igen, känslorna som jag inte vill ha mer........och det var inte längre underbart.

Jag vill inte vara den mannen, jag vill vara den lyckliga.

Free your mind, and let your mind flow free.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intellekt, må hända att du har, men killen - du kan verkligen inte stava för fem öre!

Anonym sa...

Läs inte om du stör dig då, TÖNT!