måndag 10 mars 2008

Helgen gick....

Hejsan!

Så har helgen passerat, krasslig har jag vart, men en del han jag med iaf....Lördagen gav först hockey o FBK lyckades vinna med 5-0 mot ett avsågat Brynäs. Lördagen bjöd inte på mkt på förmiddagen dock, hade legat vaken hela natten till 04.00 på morgonen o filosoferat, det gick väl sådär...

På kvällen blev det den fantastiskt uttjatade shlagern....Andra chansen heter det tydligen...blev lite drinkar o allmänt tjötande för min del o det var väl kul o komma hemmifrån o göra nåt annat på helgen, det blev en bra kväll iaf.

Söndagen hade vi bokat in som poker dag med lite folk, det blev det också, lite smygbakis vid 12 så började folk släntra in. Vi blev 6 st till slut o det var grymt ovant.....jag har inte spelat poker sen sep/okt nån gång....har haft andra "behov" istället som jag lagt in tid på.

Nu blev det tre klassiska turneringar 100:- i insats o de två första hade jag inget moment i spelet alls o tog en del konstiga beslut, vilket gav 0:- i utdelning.

Den tredje o sista fick jag dock igång spelet och jag lyckades vinna och dagen slutade på plus iaf, alltid roligt o det va kul o umgås lite med folket igen o lira.......Spenderat alldeles för lite tid med polare känner jag.

Helgen kan summeras som bra, fast jag har fortfarande en del bortsvävningar fortfarande....gillar det inte riktigt faktiskt, fast jag börjar kunna behärska mina känslor bättre, trots att de finns där o verkar göra det ett bra tag till.......

Har hittat det jag sökte på vårt fantastiska universitet också, ska vi bara se om man kommer in på det man söker....Man får ju bevisligen inte alltid det man vill ha tyvär....Men som jag brukar säga, det sista som överger oss är hoppet...

Free your mind SDU.....

//Sniper-H

Inga kommentarer: