torsdag 6 mars 2008

Idag funderade jag....


Hejsan!

Gårdagens fotboll bjöd på njutningar, mitt älskade Liverpool körde över West Ham hemma med 4-0 o Torres gjorde 3 mål o är nu uppe på 18 mål under debut säsongen.

Fick respons på min vädjan om resesällskap till kuluthuvudstaden också, det tackar jag för, vi får se hur det blir med den.

Funderade på annat också som vanligt, faaan jag vill bara en sak men jag kan inte göra något åt det, det ligger inte i mina händer.....visst är det så, ska man då försöka driva det till spetsen, forcera det.....eller låta känslan bero, kanske gro, kanske försvinna.....bara tiden kan utvisa det hela.

Jag vet iaf hur jag känner numera när jag är kär, den känslan behöver jag aldrig betvivla eller fundera över. Det är ju annars ganska vanligt att man ställer sig frågan, är jag kär?

Jag vet numera när jag kan besvara en sådan fråga iaf....

Festa då? supa tet lite med polarna, det är väl bra säger ni, då komemr man över känslor...Jasså?

Jag tror bara man förtrycker dem en stund o sen kommer ångesten.....desutom gillar jag inte krogragg, det faller sig helt meningslöst enl mig.

En fest här hemma är ju dock mkt roligare. såhär såg det ut sist. ( se bilden )

Nej, nu ska jag fundera vidare på mina känslor, för mig är du iaf SDU det vet du!


Free your mind!

Sniper-H

Inga kommentarer: