torsdag 13 mars 2008

Onsdag vilket tempo!

Här igen o det börjar ju bli väldigt frekvent nu, summerade min spelvinst idag och noterade den nätta suman 1065:- i vinst på gårdagens spel....Det är ju alltid kul o vinna faktiskt.....En känsla jag ska jobba mer med framöver tror jag...

Det känns som att det snart är dax o ta sig i kragen o dra upp sig ur kvicksanden, men det är faaan inte lätt, jag har blivit berörd på djupet denna gången, riktigt på djupet o det kommer jag aldrig o glömma..

Känns som jag snart kan all teori det finns att kunna om att köra bil iaf, den biten verkar tämligen enkel, sen sak vi bara lösa den praktiska biten. Efter det blir det nog en intensiv, jag ska hålla mitt nyårslöfte igen!

Ska bara hitta resorna nu också till våren, England i maj o Grekland i juli typ, vad jag vet så långt....det kan dock finnas några brasklapar här som kan poppa upp under hösten/sommaren.

På måndag öppnar ansökningen till kurserna också som jag vill åt......det blir nog tufft som faan, distanskurser är väl rätt populära vad jag hört, men jag hoppas.....är iaf riktigt laddad.

Dags o satsa på personlig utveckling istället tydligen, o lägga övrigt energikrävande saker åt sidan........om det går!

Ledighet på tor ska bli fint, men jag jobbar ju helgen istället så det får man ju straffet....Nästa vecka är dock riktigt nice, led från ons-tis veckan efter.

Kommer hem nån polare från norge då så det blir nog lite festival iaf........man kanske ska försöka återgå till gamla tider,,,,så jävla svårt bara när alla ska vara upptagan med sina respektive hela jävla tiden.......vad hände med svunan tider......?

jaja, jag får grubbla vidare, vi ses kanske redan imorrn igen!

//Sniper-H

Inga kommentarer: